fredag 6 december 2013

Julmarknader

Nu lackar det verkligen mot jul och det är julmarknadernas högsäsong.
Här finns jag med mina sylter, marmelader, rapsolja, örter, teer mm mm

  • Lördag 7 december:
    Med RheumBondens egen Marknad på Katarina Bangata, Stockholm kl 11-15
    I julsortimentet har jag fyra sorters glögg, Plommonmarmelad smaksatt med apelsinzest och rom. Glöggen finns både varm i mugg och i flaska att ta med hem eller till julkalasen.
    Butiken är öppen på Molstaberg kl 11-15 där mitt sortiment finns.
  • Söndag 8 december
    Butiken på Molstaberg är öppen kl 11-15 och jag är där och serverar varm glögg och pepparkakor.
    I butiken hittar du mathantverk från både Norra Stene Skafferi och andra.
    Bl a honung från Niklas i Mölnbo, lammkött och 12 sorters korvar från Molstaberg, Svartvinbärssaft från Saltkällan, väldoftande tvålar, fina kalendrar/dagböcker, receptsamlingsböcker, trädgårdskalender, kokböcker, jullådor, julkort, godaste flødeboller "Christmas Edition" från danska Summerbird. De är fyllda med italiensk maräng smaksatt med körsbär på marsipanbotten och doppade i Valrhonachoklad, (kan köpas enstaka eller i presentförpackning om 6 st), chokladkakor från AMMA mm, mm
  • Onsdag 11 december
    Tjejkväll hos grannarna på Wappersta gård. Här har jag med mej delar av sortimentet. En del finns redan i butiken.
    "Den 11 Dec kl 18-21. Har vi öppet för tjejer.
    Erbjudanden på utvalda produkter. Upp till 50%. Provsmakningar. Få tips om mat, hår o smink. Färga bryn mm. Vi bjuder på glögg o pepparkakor.
    I samarbete med Sandras hårstuga o Your special day"
  • Lördag 14 december
    Bondens egen Marknad på Katarina Bangata kl 11-15
    se 7 dec.
    Butiken på Molstaberg är öppen 11-15.
  • Söndag 15 december
    Då finns jag i butiken på Molstaberg som vanligt. Öppet 11-15
    se 8 dec
  • Lördag 21 december
    Bondens egen Marknad, Katarina Bangata kl 11-15
    se 7 dec.
    Butiken är öppen på Molstaberg 11-15
  • Söndag 22 december
    Då finns jag i butiken på Molstaberg som vanligt. Öppet 11-15
    se 8 dec
Varmt välkomna!
Carina

Inga kommentarer: